Friday 20 April 2012

Aishiteru 2


Mungkin aku terlambat sikit. Kawan-kawan aku kata lagu ni dah lama keluar. Tapi aku baru dengar malam ni. *boleh? :p

Zivilia Band - Aishiteru 2

Aku memang suka sangattt lagu Aishiteru yang first tu. Tak tahulah kenapa. Jatuh cinta aku dibuatnya. Hahaha! Sumpah gedikss! Yiekkss. 

Sedang aku kebosanan menghadap buku Marcom sambil dok usha usha lagu kat YouTube, tiba-tiba aku rasa sentap, kagum dan terpegun. Telah menjadi objek pegun aku seketika saat terpandang tajuk lagu ni - Zivilia - Aishiteru 2. 

Mula-mula aku tak ambil pusing pun. Aku fikir macam 'alaa. ni mesti propa. tah sape sape nak dok menumpang popularity lagu Aishiteru yang aku minat tuh' 

Curiosity kills the cat. *Cewahh! :p

Maka dengan itu aku pun klik la nak tengok apakah sebenarnya yang berlaku tuh. Jeng jeng jeng. 

Selama 6 jam yang lepas, aku rasa dah 60 kali aku dengar lagu ni je. =.=''

J A T U H C I N T A K A L I K E D U A !

Okeh ni la lagu yang aku dok kecoh kecoh kan tu. Meh dengar! :D






Sambil-sambil tu mari kita layan lirik dia jugak. Boleh karaoke. :D


" Bila cinta tak terbalas
Janji hanya tinggal janji
Sakit hati yang ku rasa

Sekian lama ku menunggu
Saat-saat bersamamu
Dan kini aku kembali

Siksa menanggung rindu
Semua sia-sia

Aishiteru bukti cinta untukmu
Namun yang ku beri tak pernah kau hargai
Demi cinta kita ku korbankan segalanya
Semua yang kita lewati selalu ada dalam ingatan

Cinta memang penuh misteri
Tiada yang tahu akhirnya
Seperti yang aku rasakan

Selalu ingin di dekatmu
Dan buat engkau tersenyum
Namun tangis yang ku dapat

Siksa menanggung rindu
Semua sia-sia

Ai ai aishiteru bukti cinta untukmu
Namun yang ku beri tak pernah kau hargai lagi
Demi cinta kita ku korbankan segalanya
Semua yang kita lewati selalu ada dalam ingatan
Aishiteru

Jiwa ini tlah pergi bersama semua kenangan
Hampa hidup di dalam luka

Ai ai aishiteru bukti cinta untukmu
Namun yang ku beri tak pernah kau hargai lagi
Demi cinta kita ku korbankan segalanya
Semua yang kita lewati selalu ada dalam ingatan
Aishiteru "

Mana diorang dapat nama band Z I V I L I A tu ae? Sedap je aku dengar~ Jom google jap. 

* * * * * * * * * *
  • Nama Zivilia juga dicetuskan oleh Sang Leader yakni terdiri dari dua gabungan kata “Zif” dan “Fhilia/Philia”… masing-masing memiliki makna tersendiri dalam benak sang Leader… “Zi" singkatan dari ZUL dan IDHAM, Sedangkan “vilia” bermakna ; Cinta/Kasih Sayang.

Ayat macam pelik sikit, tapi faham kan? Copy paste dari


Dan sebenarnya aku suka tengok vokalis dia yang handsome tu. *^^* Aeh ape? Bukan aku jelah. Ramai yang suka sebenarnya. Elehhh~ :p



AEH APE AKU BUAT NI ! ESOK ADA TEST MARCOM LAHHH ! STUDY TAK HABES LAGI !
-,-" LEKA!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...