Tuesday 3 April 2012

Berjaga Demi CTU


Malam ini aku berjaga lagi.


Jam di desktop sudah menunjukkan pukul 0340 pagi.


 Badan memang sudah lunyai seharian duduk menghadap laptop menyiapkan assignment CTU. 


Tajuk presentation yang tiada dalam syllabus mebuatkan aku sukar sedikit untuk menyiapkannya. 


Tambahan pula esok (maksud aku pagi ini) ada individual presentation untuk subjek Marcom. 


Nasib baik tidak sesukar mana, padaku. 


Tetapi lecturer Marcom sangat strict dan juga mungkin boleh menjadi sangat cerewet. 


Entah la. Aku harap semuanya kan berjalan dengan lancar. Doakan aku! :)

Mujur aku telah siapkan slide Marcom petang tadi siap dengan textnya sekali. Esok boleh la aku pulun membaca. Hehehe.

Sudah tidak larat meneruskan assignment CTU. Sambung nanti sahaja. Selamat malam! *Err. Pagi. :DD



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...