Friday 22 June 2012

Test Dewan Sardin

Assalamualaikum. Pagi! :)

Alhamdulillah sudah settle semua assignment dan presentation untuk semester ini. Lega. 

Tinggal nak menghadap test pulak. Esok ada dua je. Marcom n ENT. Masa? Petang n malam. Aku pun tatahu bila aku nak study nya. Hahaha. -..-''

Tadi test Channel. 

Korang tahu apa yang jadi? Pernah tengok bagaimana rupa sardin disumbat ke dalam tinnya? Bagus. Jadi anda boleh bayangkan bagaimana keadaan dewan itu. 

ini bukan gambar sebenar

Bukan dewan pun lah! Bilik kuliah je. -..-''

 Aku tak tahu lah kapasiti dia, tapi bilik tu tak adalah besar mana pun. Selalu kalau masuk 2 kelas pun dah tinggal sikit seat yang kosong. Ni tadi lecturer letak EMPAT kelas dalam tu!

Hey tak paham!

Kitorang duduk bersempit sempit tadi. 2 meja kongsi 3 orang. Naseb baik tak kongsi kerusi. 

Aku rasa kalau ada yang bawak toyol memang sape pun tak sedar. Huhuhu.

Bagaimana pun test berjaya di jalankan dengan jayanya lepas lecturer ugut siapa yang meniru akan blank masa final blablabla. Hahaha.

Tu benda biasa kat sini. Kadang kadang lecturer sampai suruh student angkat ikrar tanak meniru, kalau tiru saya akan jadi sekian sekian sekian. Hahaha.

Tapi sumpah lecturer ni jangan dibawak main main. Karang tak berkat ilmu yang dia ajar baru padan muka. Samalah macam cikgu masa kita sekolah dulu dulu. :)

Kalau sapa yang prepare untuk test memang akan rasa bengang gila lah sebab duduk dekat dekat, member sebelah senang je nak menjeling jeling meniru jawapan. Hahaha.

Tapi pada sesiapa yang memang haram tak prepare tu, mungkin buat sujud syukur kot. Boleh la meniru kan. Bawak toyol ke, tiru jawapan member sebelah ke.. Hehehe.

Aku? Hehehe.

Ae aku prepare lah! Cuma soalan test tu out of silibus yang aku baca~ *dah kau baca tak abis memanglah out of silibus. -..-''

Ini sardin roll. Lapar. Sekian. -..-''

Wish me luck for the next two tests. Selamat malam! Assalamualaikum. ^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...